Selcannnn Benim oğlum da 18 gün önce 32 haftamızda 1555 gramla geldi. Hiç sebep yokken riskim yokken bizi cok korkuttu😞 direk küveze alındı tabi. Hala orada, her gün gidip görüyoruz ve süt götürüyoruz. Şırıngadan hortumla ve sadece anne sütüyle besleniyor şuan. Doktorumuz her gün bilgi veriyor bebek görme saatimizde. Sırayla herkesi dolaşıyor, hemşireler hiçbir şekilde bizlere bebek hakkında bilgi veremiyor yasak yani. Doktora sorun lütfen diyorlar.
Herhangi bir sorunu yoksa bebeğinizin haftasını doldurunca ve kilosu 1900-2000 olunca çıkar diye düşünüyorum. Bana burada verilen bilgi bu şekilde. Ama hiçbir şekilde şu tarihte şu haftada çıkar şeklinde net konuşmuyorlar yoğun bakımdaki doktorlar. Umut vermiyorlar. Her an enfeksiyon riskini hatırlatıyorlar. 😞