Sila66 hayırlı olsun 🥰 bizde 10+3olduk
Kese görünür ama bebiş ve kalp atışı için çok erken henüz, görünmez ise şuan için endişe etme 8de gördük bizde çünkü :) iştah içinde abartmadan ye bence çünkü benim 5. Hafta sonunda bulantılar başladı ve somn sürat devam ediyor su bile zor içiyorum kilo verdim bu süreçte hala da veriyorum, yemenim tadını çıkar 😇😇