Havva97 Kızlar bir krem buldum çatlamamak için kullanacağım ben çoğu ünlü isimler de kullanmış çok faydasını görmüşler isterseniz diye buraya ekliyorum :) 3ay iken ben başlayacağım 2 haftam kaldı sizde ne kadar geç kalmazsanız o kadar iyi bence ☺️ https://www.google.com.tr/search?q=lierac+%C3%A7atlak+kremi&client=safari&hl=tr-tr&prmd=sinv&sxsrf=ALiCzsZFhv_56JBmvouUdLxudGzSmTk-iw:1664475144345&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiR9tyNzbr6AhXdQvEDHTO9DocQ_AUoAnoECAIQAg&biw=414&bih=617&dpr=3