Naz12- kız bebekler doğduğunda milyonlarca yumurta ile doğuyormuş . Bu yumurtalar ergenlik dönemine geldiğimizde yaklaşık 250-300 bin sayısına düşüyor . Her ay adet olduğumuzda biraz sağ sepetten biraz sol sepetten yumurta ata ata yaş ilerledikce azalıyor . Yani 40 lı yaşlardan sonra sepette çok az yumurta kaldığı için zamanla menapoza giriliyor . Demem o ki yumurta sayısı artmaz mevcut yumurtalarımızı kullanıyoruz her ay fakat kalitesine gelince arkadaşın dediği gibi beslenme ve spor etkiler diye biliyorum . Üzülme yumurtanın fazla olması kaliteli yakalayacağın anlamına gelmiyor . İnşAllah o 3-4 yumurtanın içinden kaliteli yumurtalar çıkar ve sağlıkla hayırlısıyla bebeğinize kavuşursunuz 🥰🤲