Kizlar bilenler bilir daha öncede post açmıştım bu dış gebelikle alakali şimdi ben kemoterapi ignesi oldum 2 doz 🥺 4ncu gün değer biraz yukselicek dedi doktorum 231den 305 oldu 7nci gün kan tahlili vericem bide biyokimya ve hemogram vericem yarın inşallah 🥺🤲🏻 betası dusenler veya yükselenler neler yaptınız eğer yükselme olursa 1 doz daha o iğneden yapılacakmış tek dileğim düşmesi o betanin 🥺🥺🥺🥺🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Cuma günü hürmetine bana dua eder misiniz 🥺