Merhaba kızlar hamileliğimde ilk haftalar bu şekilde sık sık lavaboya gidiyordum belki gece 10 defa kalkıyordum yani sonraları azaldı gitmemeye başladım fakat 24. haftadan beri yeniden sık sık gitmeler başladı aynı durumu yaşayan var mi artık lavabonun önünde bekliycem yani sürekli varmış hissi var 😅