Youngmom8 Kızlar 8 haftalık hamileyim çok kötü gaz birikiyor karnımda wc sorunuda var çözümünüz nedir ne yaptınız duphalac şurup verdi doktorum çok faydasınıde göremedim
Sedamete Youngmom8 sabah aç karına kayısı suyu 1 bardak bir de akşam 1bardak her gün yap normale dönüyor canım benim bir defa sıkışmıştı gazım ve acilde lavman vermişlerdi hala kullanmadım ama çok etkiliymiş
Sedamete Youngmom8 evet evet canım cappy i öneririm diğerleri ekşimsi oluyor ben günde 2 bardak içiyorum
Youngmom8 Sedamete dokunmaz dimi hazır ya eşimi gönderiyorum o zaman çok kötüyüm ya teşekkür ederim Allah razı olsun
Sedamete Youngmom8 yok canım merak etme ben epeydir içiyorum doktorumda iç dedi üstelik benim düşük riskim filan da var bir sorun olmaz düzenli iç.Allah senden de razı olsun canım ne demek