Nazli_1169 36 haftalığım 2800 kilo kafası baya aşağıda yürürken kasıklarım ağrıyor suyumda fazlaymış erken doğum yapmam inş
3bebisannesi Nazli_1169 tüm bunları doktoruna sorsan sana daha doğru bilgi verir canım. Ama altlarımda özel bölgemde ve bebeğin çıkacağı yerde benimde ağrılarım oluyor.
irem01 Nazli_1169 benim kızım hamileliğin başından beri aşağıda yer yapmıştı kendine. Yukarı hiç çıkmadı diyebilirim. Erken doğum olur diye bekledik ama 40 haftayı doldurduk😅 dinlenmeye çalış şu 1 2 hafta. Ondan sonra doğabilir sıkıntı olmaz😊
Nazli_1169 PapatiA benim kız 39 a kadar durur mu bilmiyorum 😅😅kafasını vajinanın hemen üstünde hissediyorum
Damla1995 Yani bizde ayni durumdayiz ha erken dogcak diye diyee bizde suan 35 deyiz cok sukur. Insallah bekler zmninda dogar 🤲 ama gelde bana sorr yurumekte yatmakta sag sola donmekte kaplumbagadan beterim 😩