[silindi] cansualisa 1Gunes Ya benim ablam hastanesinin radyoloji uzmanına gidiyordu ultrasonlar için Benim gittiğim hastanenin hem radyoloğu hem de perinatoloğu bakıyor detaylıya
1Gunes [silindi] benim 5 inde perinotolojide randevum ilk defa duydum radyoloji olayını bilmiyordum orada da bakıldığını.
Canebruu Bende radyolojide çektirmiştim ama imkanın varsa mutlaka perinatoloji uzmanına git işin uzmanı onlar sonuçta☺️
Bebisinizz [silindi] ekimin 25inde perinatolojiye gidicem inşallah bebişim sağlıklıdır cinsiyeti de öğrenemedik inşallah öğreniriz 🙈🐣
1aysekaplan [silindi] ben devlete gittim sağlığıyla ilgili bilgi verdi boyunu gramini söyledi haftasına göre ilerideymis onu felan söyledi cinsiyetini söyledi fotoğraf verdi benim için yeterliydi içime sindi 😊
Seherkorkmz [silindi] bende radyoloji uzmanına gitmiştim özele imkan varsa tabiki uzananına gitmek daha mantıklı daha iyi ve 22-23 haftalar daha ideal gitmek için