Feyzanur06 Ben 37.haftaya girmek üzereyim bazen gögsumu sktıgmda mercimek kadar beyaz su geliyor ki o da hep olmuyor, sizlerde durum ne bazılarndan süt geliyormuş kimisinde o akinti çok oluyormuş bende durum bu
HalisEbruoban Feyzanur06 canım sıkma cunku senın şlk sütün bebek için cok yararlı o yuzden erken dogumuda tetıklıyo ama senın erken dogumluk bır durumun kalmamıs dus alırken bıle bastırarak kıflenmeyın dıyorlar hamılelıkte
Aysehatun Feyzanur06 sıkma canım sıktıkça gelir yapma ayrıca ilk gelen o sut gogusunden bebek icin cok faydali