Şuan kivili oralet içiyorum bildiğin boya biliyorum ama nasıl canım istedi birde ben birşeyler yerken meyvesuyu içmeyi severim çay yerine sürekli ev yapımı bulmak yapmak mümkün olmuyor sizler de içiyor musunuz yeşil su gibi vicdan yaptırıyor ama tadı çok güzel 🤷🏻♀️🫶🏻