27 Eylül saat 11 de giriş yaptık hemşireler hazırladılar beni bende korku heyecan tavan😅 eşimin çalıştığı hastanede oldum bu arada herkes tanıyordu çok iyi ilgilendiler neyse ameliyathaneye girdim anestezi doktoruyla şakalaştık sonra serum taktılar ardından belimden iğne yapıldı derin bir nefes alıp vermemi söyledi aynı dediği gibi yaptım çok şükür o kadar acı hissetmedim normal iğne gibiydi ardından beni uzandirlar ayağın sıcak olucak karincalanicak dediler evet öyle oluyor şuan dedim sonra dedim kontrol edin uyusup uyusmadigini beni canlı kesmeyin dedim kız yok dediler merak etme sen sondayi taktılar hissettim taktiklarini ama acı hissetmedim ama hissediyorum şuan karnıma bir şey suruyorsunuz dedim hareketleri hissedersin ama biz senin acı hissini kaybettirdik dediler acı hissetmiceksin dokunuşları sadece hissediceksin. Dediler aynen öyle oldu sonra doktorum geldi nasılsın dedi valla herşey hissediyorum dedim sakın ol sen hemen biticek dedi tm dedim başladılar ben dokunuşları hissediyorum doktorum dedi şimdi karnına bastiricam sakın ol dedi tm dedim bebeğim yukarıya çıkmış sonra o ses oğluşumun ağlama sesi doktorum hemen gösterdi sonra ağzimdan acı bir tat geldi başımdaki hemşireye söyledim ilaç verdim damardan dedi ondan sonra kendimden gecmisim bı uyandım bebeğim yanımda ağlıyor hemşireler onunla ilgileniyor resmimizi falan center ben girmeden önce hemşirelere şöyle telefon alıp cekiyormusunuz evet dediler uçak moduna al ver bize çekeriz dediler her açıdan bir sürü cekmislerdi sağolsunlar sonra çıkma vakti geldi eşim ve iş arkadaşları kapıda bekliyordu bizi bi alkış falan motive ettiler sağolsunlar rabbim sizlerede böyle doktor ve hemşireler karşınıza çıkarsın çok iyi ilgilendiler Allah hepsinden razı olsun çok dua ettim onlara da biraz uzun oldu ama bugünü çok bekledim herşeyi yazicam demiştim çok şükür bugune