Goktugc Kızlar 11 haftalık hamileyim pazartesi şehir dışına çıkıcam 1 buçuk saat sürüyormuş uçağa binmemde bir sakınca olur mu ya da havaalanları bir sıkıntı yaratır mı
Sare_benan Goktugc Düşük riskin yoksa 1 buçuk saat uzun değil ama kontrollerden geçerken gebe olduğunu söyle makinalardan geçme
cicekcikiz Goktugc sıkıntı olmaz allahın izniyle. Bende hemen hemen o haftalarda uçakla ve arabayla tüm avrupayı gezmiştim😁 yani toplamda o haftada 4 kez uçağa bindim üst üste ama doktor rapor versin hamile olduğunuza dair o cihazlardan geçmeyin
aydagulhaliloglu Goktugc Havalanında 29.haftadan sonra doktor onay kağıdı istiyorlar. Max 32′ye kadar bindiriyorlar uçağa. Ben doktorumdan onay alıp 30.haftamda tatile gitmiştim. Doktoruna yine danış ama seninki daha çok küçük sıkıntı bile hissetmezsin🤗
Mrvrl38 Bende 12 haftalık hamileyken uçağa bindim çok şükür bu bişey olmadı yine de doktorunuza danışın