Arkadaslar hepinize merhaba ben 10haftalik hamileyim kac gundur gobegim boynum cok kasiniyordu esimde kasiniyor o daha fazla kasiniyor ben hormonlardan sandim ama esimde cok kasininca bugun cildiyeye gitmis adam esime hap ve losyonla krem vermis. Dermabel krem ve Kwellada diye losyon esin kremle losyonu kullanabilir gebelikte demis ama internette tehlikeli seyler yaziyor korktum ne yapabilirim bu uyuz bebegimi etkilermi nasil rahatlarim kasintidan tecrubesi veya onerisi olan varmi..