Esrademir Kizlar 12. haftadayim sanki karnimda birseyler hisediyorum. Bazen tak tak yapiyor. Elimi hafif bastirdigimda sanki kalp atisi gibi kütlüyor.. 🤔 Acaba simdiden hissediyo olabilirmiyim?
Bushra21 Esrademir ben 21+1 içimde hareketlerini gece çok hissediyorum dönüp dolaşıyor ☺️ 12 hafta çok erken bence
Marygur Esrademir canım ikinci gebeliğim sanırım bu yüzden ayırt edebiliyorum bende 12 haftalığım minnoş kasığımın solunda duruyor ve çok nadir zamanlarda kıpırtı hissediyorum. Ama ilk gebeliğimde 4. Ayda anca emin oldum bebek hareketlerinden.
Marygur Esrademir eline şuan kıpırtısı degmez küt kütte atmaz minik bi pat oluyor belirli belirsiz ama içten karnına bişi dokunduğunu net anlıyosun. Şuan gerçekten çok küçük küt küt için😊Saglıkla kucagına al🙏
Hafizzeynep Bende dün gece aynısını yaşadım birebir gece 3 suları mandalina yiyordum birden aynı dediğin gibi bir his durdum ağzım kulaklarımda dinliyorum yani hissetmeye çalışıyorum gerçekten oynuyomu diye sonra bi kaç kere daha oldu sonra dedim ki o daha minicik 😄 sanırım damar atması veya rahim büyüdüğü için bir his oluşuyo öyle. Bende 12 haftalığım ve heyecanla hissetmeyi bekliyorum 😍😅
Marygur Hafizzeynep bagırsak hareketinden çok çok farklı bi his zaten için bi hoş olur ansızın içerden bişi dokunur belirli belirsiz😊Allah hepimize saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah tatlı kuzucukklar🙏
Hafizzeynep Marygur amiin amin. Belki de o dur bilemiyorum ama ilk olduğu için herhalde ayak dokunması el dokunması falan bekliyoruz 🤣