Dygg benim hamile kalmadan 2 sene boyunca çok çok düşüktü. İlaç kullandığım halde düşüyordu. 2 tane kan serumu takıldı 1 sene o şekilde yüksek devam etmiştim. Hamile kalmadan öncede tekrar düştü tekrar serum taktırmıştımm. Geçen kan değerlerime baktık çok çok iyi çıktı. Düşmüştür falan diye çok korkuyordum bende