Kızlar 3 eylülde regl oldum ve 6 eylülde kesin olarak bitti. 6 eylülü temizlendikten sonra değerlendirdik. 3+2+3+2 şeklinde değerlendirdik . Ovulasyon testinde 19-20-21 eylülde çift çizgiyi yani yumurtanın çatladığını gördüm. 19-20-21-22 eylülü de değerlendirdik. Şuanda çok nadir kasıklarıma ara ara ağrı giriyor gibi oluyor sanki regl sancısı gibi çok sürmeden geçiyor. Birde hafif beyazımsı bir akıntı yaşıyorum. Ne zaman idrar testi yapsam belli olur ? Bir sonraki regl günüm 13 eylül gözüküyor biraz düzensiz. Yardımcı olursanız sevinirim