Selin_kvgc20 Merhaba ben yeni katıldım buraya ilk hamileliğim ❤️ Bir kızım olacak ve isim hiç düşünmedim ve aklımda hiç bir isim de gelmiyor siz olsanız kızınıza ne ad koyardınız 😊☘️
Svcnvebebegi Selin_kvgc20 ilk kızimin ismi ElaNur❣. Bu kızımın ismi de İsra olacak Allahin izniyle 💕❣
umena Lina liva liya alin tarzı şeyler koymayın nolur ya her taraf lilili oldu resmen ve bi kaç yıla modası forsu tamamen silinecek isimler anlamlı güzel şeyler koyun
Hhavvaa Selin_kvgc20 kızımın adı Lina anlamı hurma fidesi ben hurmayı çok aşermistim o yüzden koyduk 😅