Busra_sansar Bahaaaar İyi e bebek yakınsa size kolaylikla alırsınız ne güzel hemşireymişsiniz de benim annem de emekli hemşire ☺️Bu süreçte hep yanımda 🥰
cansualisa Ayse_3434 kurtarıcımdıııı sımdıden aldım bir paket aşırı rahat giydirirsen bir yardımcı olcak kuzum sadece
Kizilkafaa Ayse_3434 Dünyanın en güzel buluşu, cok rahat. Ben dogumumda kullandım. İç çamaşırı koymama gerek bile yokmuş. Sızıntı da yapmadı.
Oykununannesiikinciyolda Ayse_3434 ilk foğumumda kullandım. Bayağı rahat oluyo ikinci dogumum icin aldım yinee
eminemre99 berceste5155 evet canım interneten baktım bitişik evet beğendim bir sorayım dedim aynı ped gubi onu da atıyoruz demek 😂
Ark Baharsss kilot gibi olması gerekiyor dikişlerden cok hateket edemiyorsun iç camasir giymeye gerek kalmıyor ilk zamanlar günde 2 veya 3 kez takiyordum kanamaya göre sonra ki günler azaldı hemen çıkar at en rahatı