Ayse_3434 kesinlikle alın. Ben sezeryan oldum. İç çamaşırı hiç kullanmadım bile. Aşırı asir bir kanamam yoktu ama o kadar büyük bir rahatlık ki anlatamam size. Bilerek iç çamaşırı niyetine giyiyorum. Hiç bir yere tek damla bile bulaşmadi. Öyle bir rahatlık. Hala bile kullanıyorum. Bir haftam doldu. 63 kilo ile doğuma girdim. 60 kiloyum şimdi. Ben zaten kilolu bir gebe değildim. L beden tam oldu bana. Ona göre beden seçebilirsiniz.