Merhabalar arkadaşlar.
Varikosel sebebiyle sperm sayımız bir testte 20, daha sonra 10 milyon çıkmıştı. Morfoloji 4 ve ileri hız 20-25 arası değişiyor.
Bugün tekrar test verdik 24 milyon çıktı, ileri hareketli sayı 4.8 milyon.
10 milyon çıktığında acaba doğrudan tüp bebek mi yaptırsak diye düşündük. Fakat tekrar 24 milyon çıkınca kararsız kaldık.
Sizce bu rakamlarla doğal ya da aşılama ile şansımız var mıdır ?