17papatya Berenrabia Benim de 4 ekim dün test yaptım negatifti pazartesi de kan tahlili yatırmıştım o da negatifti olmazsa da tüp bebeğe başlıcaz zaten nasip yani
rachelgreenn Berenrabia benim de 4 ekim daha doğrusu kürtajdan sonra düzen değişti 28. Günde oldum 2 ay boyunca bugün 28.günümdü olmadım test yaptım negatif . Eskisi gibi 31.günü bekliyorum bakalım nasip
Berenrabia bsranur123 tam adet günümüzde yumurtlamadan 14 15 gün geçmiş oluyo sanırım o zaman çıkar rabbim nasıp esttıyse
Berenrabia 17papatya bende 2 test yaptım bir tanesi bozuk çıktı 2. De hayalı çızgı gıbı gördüm yaptıktan yarım saat sonra ama şuan o hayali çizgide yok olmuş😕
Haticeanneeeee Kızlar benimde 5 ekim bende test yaptım ama kuruduktan sonra çıktı çizgi 2 gün önce yapmıştım 🙁🙁
Berenrabia Haticeanneeeee şuanda da adet sancısı gıbı ağrım var bakalım beklıcez 4 gün Allah herkesın gönlüne göre versin🥰