Duha190 küçükken benimde ellerimde vardı.hatta dudağıma bile çıkmıştı.bir tanigimdada aynısı vardı ilaç sürüyordu.ama o ilaç sicili yakıyor ve canını acıtıyordu insanın.hala bile yanan yerlerin izin duruyor.size saçma gelmez ise eger etrafinizda Kur’an okuyup dua eden birileri varsa incir dalı ile onlara okutup gecirebilrsiniz.benim öyle olmuştu.3 hafta cuma günleri okutup incir sapını sigil olan yerlere sürmüştü.cok şükür ondan sonra geçti ve bir dahada cikmadi.