Merhabalar. 21 aylık bir kızım var. Kızimda tansiyonum çıktı gebelikte erken doğum ile prematüre ve anemi bir evladım oldu. Çok korkulu günlerdi spiral varken 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Çok kötüyüm spirali aldılar düşük olabilir dediler hala bir düşük gerçekleşmdi. Sorunlu bir gebelik yaşamaktan çok korkuyorum