Esraliiii o haftalarda zaten belirtiler azalıyor, eğer bebeğiniz için doktor riskli bişi söylemediyse endişelenmeyin iyidir bebeğiniz. Bende de kesildi sadece göğüs ağrılarım ve damarlar kaldı bende her gün ordan bakıyorum iyi mi diye 😅 Belirtiler gidip gelen şeylermiş her bünye farklı yani kimisinin bünyesi hormona alışınca normale dönüyor kimisi daha da ağırlaşıyor. İsterseniz bi doktorunuza yazın 🙏🏻