Canım bende de basit kist vardı boyutları büyüktü iki tane 6 7 cm civarı sonra Mayıs ayında kontrole gittiğimde çikolata kist olduğunu öğrendim 4,5 cm doktor bebek istiyorsam en kısa zamanda gebe kalmam gerektigini söyledi bende istiyordum yaklaşık 2 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim hiç beklemiyordum baya ümidimi kesmiştim çevremden duyduklarımla ama hiç bir tedavi ilaç kullanmadan kendiliğinden hamile kaldım şükürler olsun şimdi 11 haftalığız 2. Bebeğim bu arada 😍😍