Papatyamm1
Asla korkma kimsenin doğum hikayesinede bakma milyarlarca kadın normal doğuruyo kimine nolmuş :)
Özel hastanede bazı ticari doktorlar hemen sezeryana yönlendiriyorlar çünkü onun işleminden daha çok kazanıyorlar. Eğer uygunsan normale akışına bırak. Benim bebemden 200 gr fazlasın. Oda her ölçüm doğru çıkmayabiliyor. Bizden 500-800 gr fazla olanlar normal doğuruyo. Senin bebenin kilosu çoook normal ve güzel sakın takılma. Yani şöyle düşün, 4,5 - 5 kilo doğuran kadınlar var. Seninki 4ü bulmaz bile 😅