Tobeshh Prolaktin değerlerim sınırdan yüksek olduğu için düşmesini sağlamak için doktorum verdi kullananların yorumlarını bekliyorum.
Elif0111 Tobeshh prolaktin hormonum yüksekti gebelik bu yüzden oluşamıyordu. Adet gecikmem oluyordu. Uzun süre kullandım. Dengede tutmak adına 4 günde bir yarım tane kullandım. Şuan hamileyim. Prolaktin stresten de yükselir strese girmemeye özen gösterin
myangelson Tobeshh bende doğumdan sonra sütüm gelmişti geri gitsin diye kullandırdı doktorum 3 gün boyunca yarım yarım iç demişti sabah akşam. hafif bı halsizlik yaptı o kadar 2,3 gün sonra da sütüm gitmisti sanırım prolaktin değerim de düşmüştür
gbdl2023 Tobeshh kullandım ilk gebeliğimde kullanımdan 6ay sinra hamile kaldım şimdiki gebeliğimde ise iki hafta kullandım 3cu hafta hamile olduğumu öğrendim 52 lerde çıkıyordu değerim MR filanda çekildim bi sorun çıkmadı ilacı kullanınca düşüyor belli bir süre sonra gene çıkıyor
Tobeshh Elif0111 benimde 39 çıktı geçen ay bu ayda 34 çıktı peki ne kadar süre sonra hamile kalmıştınız 🤍