Bnmv-1 ipekmms aslında ben çok yiyen biri değilim iki öğün yiyorum ama ne biliyim nasıl aldım anlamadım
ipekmms Bnmv-1 bende 2 öğun yiyordum ama öyle daha çok alıyoruz aslında bi kerede dolu dolu yemiş oluyoruz ama 6 öğün olmalıymış ve ekmek yerine buğday ekmeği 3 ana öğün 3 ara öğün şeklinde olmalıymış artık onu uyguluyorum canım
Hilal3425 Bnmv-1 eti puf gibiyim ellerim şiş aysklarım şiş birde bol su içince tartıda - görüyorsan ödemdir :)
Mira1230 Bnmv-1 24+1 olduk 2 kilo almışım 😄kendimde şaşırıyorum bebek kilosu da normal endişelenmeye başlamıştım ilk gebeliyimde bende baya bir kilo almıştım takmayın bence geri verirsiniz
Bnmv-1 ipekmms o zaman hiç mutfaktan çıkmıcaz 😂 benim yataktan kalkıp bişiler hazırlayasım gelmiyor 😂