Hemdemmm ben tüp bebekle hamile kaldım sanıyorım 10. Haftadan itibaren, bugüne dek (22. Hafta) bende hep kasık ağrısı oldu, hafif regl sancıları gibi.. bğtğn gün değil ara ara.. bazen kesiliyor hatta transfer sonrası doktorum sancı olabilir dedi, olmadı, ilk keseyi gördğn, sonra başladı hala devam.. hatta ilk zamanalrda ağrı kesildiğinde ‘acaba sorun mu var’ deyip doktpra gitmiştim :))) progestanı ben de kullandım ama zaten transfer öncesinde başladım dozu azalarak takribi 16. Haftaya dek kullandım. O zaman da avrdı bende kasık ağrısı.. bana göre de normal, doktora göre de normal. USG leri de tarihe güne göre ayarlıuorlar ondan kaynaklıdır