Herkese merhaba 10 aylık bebeğim var bebeğim sadece 3 ay emdi Bir hafta önce göğsümde bir acı hissettim iç çamaşırımda da ıslaklık baktım göğsümü sıktım kahverengi akıntı geldi tedbir amaçlı Bu sabah genel cerrahiye gittim ultrason istedi ama çok geç bir tarihe gün verdiler yarın için özelde çektirmeye karar verdim eve geldikten sonra tekrar ıslaklık hissettim açıp baktım ve o kahverengi akıntı tamamen kıpkırmızı kana dönüşmüş şu an göğsümden oluk oluk kan geliyor daha önce başına gelen bir şey var mı endişe duymam gereken bir şey mi bilgisi olan varsa lütfen yazarsa çok sevinirim