1Gunes ben ilk gebeliğimde yedim acıyı yedim acıyı 20li haftalardan sonraydı bebeği hıçkırık tutu tabi ben anlamadım doktoru aradım doktor dedi hemen ne yedin dedim böyle böyle hıçkırık tutmuş çocuğu acıdan 😂😅başladım ağlamaya sonra yandı çocuğum diye ama sonra yine yedim tabi abartmayarak