Merhabalar Salı günü 38+5 te sezaryen doğum yaptım ve oğlumu kucağıma aldım 40 dk sonra ayrılmak zorunda kaldık ve onu yoğun bakıma gönderdim. Anne karnında bir enfeksiyon nedeniyle zatürre geçiriyormuş. Bu durumu yaşayan atlatan anneler benimle sürecinizi paylaşır mısınız ?