Sozturk 34. Hafta bitiminde 2400 olması gerekiyormuş doktorum öyle söylemişti. Benim rahmimde perde olduğu için bebeğim haftasına göre daha minyon oluyormuş . 2200 civarı çıkmıştı benimde oradan biliyorum sizinde 5 gün sonrasına gayet normal bence kilosu