Merhaba kızlar 29+2 haftalık hamileyim.
Karnım 2 gündür baya sert, öncedende olurdu da ama bu aralar daha fazla yaninda herhangi bir ağrım yok. Uzanınca geçiyor ama ayağa kalkınca sanki gene sert oluyor. Doktorum normal olduğunu söylemişti ve Magnezyum kullanıyorum ve geçen hafta NST’ye girdim sancı çıkmadı. Aynı durumu yaşayan olan oldumu ve ne iyi gelir?
Pazartesi randevum var, daha erken gitme ihtimalim yok çünku doktorum hastane değiştirdi ve ozaman hizmeye başliyacak. Devletede gidemem çünkü doktorlar aşağlıyolar hemen burda.
Doktorum yanında ağrı yok ise normal demişti