ruhurevan1 Kızlar kızıma “Beyza” ismini vereceğim Allah nasip ederse ama önüne veya yanına bir isim daha istiyorum fikir verir misiniz şimdiden teşekkür ederim.🌸
M-r-ve Çok klasik olacak belki ama Beyza isminin yanına sanki bir tek Nur yakışıyor gibi geliyor bana kulağa da hoş geliyor