Kubraaa0649
Reglim 3 gün gecikince idrar testi yaptım negatif çıktı akşam kan verdim değerim 124 çıktı arada bir değer 2 günde bir baktırman lazım sağlıklı olmaya bilir dediler. İki gün sonra tekrar teste gittim bu sefer değerim 264 çıktı ve o gün akşam hafif kanamam oldu ertesi gün kanamam arttı acile gittim tekrar beta bakıldı ve değer sadece 367 oldu, kimyasal gebelik kese oluşumu yok müdahale edemeyiz dua et tutunsun dediler. Ertesi gün daha çok şiddetli ağrı ve kanama ile düşük gerçekleşti 🙏🏻