Beyzanurss Selaaam güzel anneler ve anne adayları 38+1. Hafadamdayım el bileğim o kadar çok ağrıyorki anlam veremedim sebebi nedir bilen var mı acaba
Fatoskty Beyzanurss benim 36. Haftadan itibaren bilek kemiklerim ağrıyo genelde sabah kalkınca oluyo gün içinde birşey yok birde sabahları bazen kitleniyor
Vera09 Beyzanurss aa benim de öyle ama üstüne yattığımı düşünüyodum başkaşarında olduğunu bilmiyordum. Ama benm bileğimde bir kemik sanki takılıp duruyor gibi. Özellikle gece tuvalete kalktğmda çok ağrıyor. 37.haftadaym iki haftadr var
Fatoskty Beyzanurss sanırım ödemden oluyor.. hamilelik ne kadar zor😏 neyse bende burda bekliyim neden oluyormuş bilen çıkar illaki
Cntkn Karper tünel sendromu dıye geçiyor. Vücuttaki su toplamadan dolayı bılekteki karpel siniri sıkışıyor. Hamilelikten sonra genellikle geciyormus. Bol su içmek ve gece yatarken demirli atel takmak dışında birşey yapılamıyor hamılelere