Kızlar yaaa. Göbeğim hala büyük ve sarkık. Çuval gibi gördükçe üzülüyorum. Ben hemen eski şeyleri giyicem sanmıştım. Hadi göbeği geçtim, popom çok güzel dimdikti şimdi sarkmış küçülmüş. Göğüslerim zaten sarktı. Nasıl toparlanır ne zaman düzeliyor vücut. Çok şükür sağlıklıyız falan ama insan aynaya bakmak istemiyor. Güzel giyinebilsem belki keyfim yerine gelecek ama hala hamile pantolonlarını giyiyorum şaka gibi :(