Sevalce haftada perinotoloji uzmanına göründüm. Bebeğin kalbinde 1.3 mm delik olduğu söylendi.32. Haftada tekrar kontrol edelim dedi. Büyük ihtimalle kendiliğinden kapanırmış. Başına böyle birsey gelen var mı arkadaşlar? İnsan tedirgin oluyor.
soilsmell Sevalce bu gün bana da aynı şeyi söyledi doktorum kalbinde delik gördüm ancak yanılıyor da olanilirim dedi ve peritanoloji uzmanına görüneceğim çarşamba günü inşallah yanlış anlaşılmıştır delik filan yoktur Rabbim hepimizin bebeğine sağlık versin
Elilar2225 Çok garip ki benim bebeğimin kalbindeki delik detaylıda görünmemişti doğduktan sonra anladılar. Kendiliğinden kapanabilir denildi bana da