Ben her sabah Nutellasız kahvaltı yapmazdım hamile olduğumu öğrenmeden 3 hafta öncesi Nutella yemek içimden gelmedi istemedi canım. Çikolata vs istemiyordum. Sonra hamile olduğumu öğrenince demekki ondan yemiyorum içim istemiyor dedim çünkü azıcık tadına baksam tiksiniyorum. Sürekli turşu yiyorum, limon sıkılan tüm yemekler, günde 1 tane limon, ekşi meyveler yiyorum. Ve kızım olacak nasipse ☺️ bende tuttu ama tutmayan da varmış tabi. Ablamda kıza hamileyken ekşi oğluna hamileyken hep tatlı yedi ☺️