Halimik-60 Busenurrr 33ten selaamm🤭 31de 2080 grdı. Ben beslenmeme dikkat etmiyorum maalesef. Ama yinede tombiş neyse ki
12Kbra12_ Busenurrr 30+2 de 1800 duk suan 31+5 ne kadar olduk bilmiyorum 😇 o zamanda 31 32 ile uyumlu demişti ☺️
TeoMom Seyma0323 Nasıl bir sertleşme canım benim de özellikle yemekten sonda göbek deliğimin üst kısmı sert oluyor doktora sorduğumda normal bebeğin poposudur o dedi
Ozge_5516 Seyma0323 sertleşme bnmde oluyor yururken yemekten sonra takip et surekli oluyorsa doktora gittiğiniz zaman söyleyin
Seyma0323 TeoMom toplanması ara sıra oluyor o da heralde popo ama benim karnımın tamamı sert oluyor her iki taraf yani yanlarım :(
TeoMom Seyma0323 Ağrı sancı yoksa bence normaldir canım ama yine de doktoruna sor bir sonraki kontrolde