Zehraaxdnz Merhaba arkadaslar amniyon sivisinin sizinti yaptigini nasil anlariz 21. Haftalik hamileyim ic camasirim islakti. Dort gun oncede ayni sorunu yasadim acile gittim beebgin suyu iyi deyip gonderdiler nasil ayrit edebilirim
Umut60 Zehraaxdnz eczanede turnusol kağıdı al iç çamaşaıtana yapışıyor renk değişimi mavi ise amniyotik mayi
Sedamete Zehraaxdnz canım 21+0ım daha yeni hastaneden geldim özeldeki doktorum alttan ve ultrasondan baktı ve sanırım değil diyip devlete gönderdi devlette ise sargı bezine turnusol bantlarını yerleştirip ped şekline getirdi ve taktım renk değiştirmedi çok şükür ama bundan sonra sana da tavsiyem eczaneden alıp yapabilirsin bunu hastaneden önce
Zehraaxdnz Umut60 baska sekilde anlamanin yolu yok mu acaba canim merkeze uzak bir bolgede oturuyorum eczanelere cok uzak bölgem. Veya yarin alsam yarina kadar bir sorun olur mu acaba. Esimde sehir disinda 😞
Umut60 Zehraaxdnz anladım sürekli gelir amniyotik mayi sızdırdı ise de suyu yeterli ise hekiminize güvenin ultrason da görülürdü benimde günüm yakın baxen akıntı oluyor sıcaktan terten iç çamaşırı sürekli ıslak oluyor anlamak zor hekimize güvenin