Fatoskty evet özel gibi çok iyi dediler gittim ikidir böyle yapıyolar ilk zamanlar böbrek genişlemesi var dendi başka bi hastanede bende tekrar başka hastaneye gittim burasıda yok öyle bişey kalbinde genişlik var dedi fetal eko falan istedi tekrardan bu günde bunu bu çocuğa kim dedi üzerine yapışmış yazık silin onu dedi 🤷