Elifsahin93- biz de 32+5 iz dedıgınız gıbı agrılarım cogaldı, yatamıyorum kalkamıyorum, donemıyorum cok agırlastık bebeklerin hareketleri artık bıcak gbı batıyor ama doktorum normal oldugunu soyuluyor. Insallah en guzel zamanda, saglıkla kavusuruz yavrularımıza. Zor ama moralinizi yuksek tutmaya calisin stres hem sıze hem miniklerinıze zarar. Gececek, cogu gectı guzel gunler yakındır ınsallah, saglıcakla 🌸