Ben gebeliği adetten önce öğrendim yani ilişkinin üzerinden 12 gün falan geçmişti ogrendigimde beta 3 gün ara ile 28 ve 32 çıktı . Acile gittim rahim duvarı kalınlaşmış şuan çok erken bişey demek için dedi doktor. Acaba çok cok yeni olduğu için mi beta bukadar az arttı , sağlıksız bir durum mu var bilmiyorum. Ayrıca doktor beta baktirma sat a göre 6 7 haftalık iken gel dedi. Erken öğrenenler tecrubeliler var mı aranızda. Ne kadar erken ogrensemde beta 2 kat artmalı mıydı