Aslanbuse23 çok teşekkür ederim tabiki insan ister istemez üzülüyo bana insanlar üzülme sabret dua et bende diyorum tabiki duamı esirgemiyom rabbimden ama elimde değil eger ağlıyorsam haşa Rabbım isyanımdan değil yüreğimin yanmasından ilk evlat acım ve çok zormuş acısı gerçekten herkesi n acısı kendisine inşallah bu günleri atlatıp bir gün bebeklerimiz büyüdüğünde onlarin yüzüne vurup ahh siz bize neler çektirtiniz sizi kucağımiza alana kadar inşallah tez zamanda onlar da şifa bulup hayırlı evlatlar olurlar bizim için aslında onlar bizden daha çok zorluk içindeler küçücük bedenleri dünyaya gözlerini açtıkları gibi kendilerini anne kucağında değil yogun bakimlarinda birer savasci gibi mücadele ediyorlar onlar bizden daha azimli ve cesaretlive bizde onlar gibi bir nebze de olsa kendimizi salıvermeyelim rabbim hiç bir anneyi evladiyla sınamasın acısını yaşatmasın inşallah en kısa sürede kucaklarımıza alırız evlatlarımızı🤲🤲🤲