Sol tarafım tutmuyor baya yattığım yerde dönemiyorum ayağa kalksam yürüyemiyorum otursam bidaha kalkamıyorum sol omzum belim çok felaket kötü sanki tutulmuş gibi hiç bir şekilde kıvışlayamıyorum direk ağrıyor az buz bi ağrı değil ama birden başladı sabah kalktığımdan beri var dün her tarafı ağrıyordu belimin şuan sol taraf daha ağırlıklı neden acaba başına gelen oldu mu of