Mom69 gozde71 lokasit referans aralığı 0-5 benimki 56 çıkmış bakteri 0-25 referans aralığı benimki 31 çıkmış
Minigim38 Mom69 benimde bakteri 36 30 28 25 çıkmıştı lökosit 15 13 7 9 çıkıyor ama hiç ilaç falan vermiyorlar normal diyip gönderiyorlar ya 😒🙄
Mom69 gozde71 hayır yarın kan tahlili sonucumda çıktığı zaman götürücem enfeksiyon bebeğe zarar verir mi peki karnım çok ağrıyor çünkü enfeksiyondan mi acaba
Seyma0323 Canim idrar enfeksiyonun var, doktor yarin sana bir ilaç verir ve geçer ben 3 sefer geçirdim
gozde71 Enfeksiyon sancı yapar ben de 4-5 kere monurol kullandım yetmedi antıbıyotık kullandım çok çok yüksek olursa gecebılırmıs ama önlem almamak daha kötü
gozde71 Agumentın kullandırmıştı bır hafya sonra yenıden tahlıl verecegım ama vajına da ınanılmaz yanmam var suan muhtemelen yukselıyor