Bedriyek Bugün nst ye girdim düzenli sancım vardı em yüksek 60 dı sanırım doktor bugün yarın gelir dedi çatı muayenesi yaptı açılmam yok ama bebek aşşağı düşmüş dedi ağrın olursa gel dedi 37+4 düz 3225 gr ay ne zaman doğururum ki korkmaya başladım
yagmurrrra Bedriyek nstde sancım 60,80 arası çıktı 3 cm açılmam var nişanım geldi 4 gündür kendi sancılarımı bekliyorum😂😂
mommysbrids Bedriyek valla hic belli olmaz stres yapma ama illede dogsun istiyosan iliski hurma ananas squat basla 😅 yok az daha beklesin dersen otur oturdugun yerde azicik daha ama gelecegi varsa genede gelebilir 😂😂😂
Bedriyek yagmurrrra of beklemek çok zor insan stres yapıyor ben kanala girmemiştir diye gittim ama bugün yarın gelir deyince çok streslendim hayırlısı olsun inşallah
Bedriyek mommysbrids ay hurma yiyorum sadece hareket etmiyorum pek fazla ev işi haricinde annem gelsinde inşallah memleketten merdiven inip çıkayım gelmeden başlamasa bari doğum 😂 korkayrum
yagmurrrra Bedriyek bana bu gece doğurursun dedi 34.günümdeyim😭😭 çok sinir bozucuuu😭 sağlıkla gelsinler inşallah biran önce
Bedriyek Deletedmom_1003 herkesin aynı olmuyor bence benim baya zorladı ama anlık bişey sonrasın da hafif bi sızınız oluyor ben sadece parmakla kontrol ediliyor sanıyordum bastırdı baya elini döndürdü içinde acıdı biraz
Bedriyek Gamze2022 karnımın üstüne bastırdı düşmüş aşşağı dedi sonra çatı muayenesi yaptı bebek kanalda dedi ben anlamamıştım düştüğünü gözle görülmüyor çünkü
Bedriyek yagmurrrra evde doğum başlaması için hareketler var bi demeyin bence ben hemen gelsin istemiyorum ondan yapmıyorum 😂
yagmurrrra Bedriyek hurma ananas adaçayı merdiven yürüyüş allah ne verdiyse yapıyorum valla bakalım bugün genitalde iğne batması gibi ağrılar ve akıntı var karnıma minik sızlamalar giriyor inşallah doğum başlar bakalım
gkbyza Bedriyek ayy ben de bugün açıklık muayenesi yaptırdım acıdı biraz daha doğrusu sonrasında ağrı oldu zonklama gibi çatı kemiklerim sızlıyor suan. Nst falan da 15-20-33 birkaç kez 40 gördüm bişey demedi açıklık yok suyun gelirse gel dedi sadece